Як користуватися флеш-картками?

Потрібно швидко та надійно запам’ятати дати, нові слова, терміни чи формули, щоб потім пригадати їх на ЗНО, а просте перечитування не допомагає?  Спробуй флеш-картки! 🗂

Чому флеш-картки працюють?

Коли ми вчимося за допомогою флеш-карток, то користуємося двома дуже дієвими підходами:

1) активним пригадуванням

2) інтервальним навчанням

Запорукою успішного навчання та підготовки до ЗНО є вміння знайти та пригадати те, що знаєш. Тому, чим більше ми тренуємо наше вміння пригадувати, діставати інформацію з пам’яті, тим краще вона засвоюється в нашій довготривалій пам’яті (це активне пригадування). Через певний інтервал часу, коли вивчене забувається, повторне пригадування зміцнює отримані знання в пам’яті (це інтервальне навчання).

Як користуватися флеш-картками?

Застосовуй принцип інтервального навчання. Розподіли картки на чотири колоди: “Щодня”, “Двічі на тиждень”, “Один раз на тиждень”, “Один раз на 2 тижні”. У першій колоді розмісти картки, які хочеш вивчити. Картки, які ти легко пригадуєш, варто переміщувати в колоди із меншою періодичністю: спочатку в другу, потім в 3, і так далі. А картки, які забуваєш (неважливо із якої колоди) завжди повертай в найпершу. Таким чином, картки, які ти знаєш гірше, повторюватимуться частіше; картки, які ти знаєш краще, з’являтимуться менше.

Як створити якісні флеш-картки?

Варто розміщувати лише 1 порцію інформації на флеш-картку. Наприклад, питання “Коли була укладена Берестейська унія та які її наслідки?” варто розділити на дві картки:

1) дата

2) наслідки

  • Роби максимально лаконічними як питання, так і відповіді. Тоді ти швидше зможеш повторити інформацію із карток.
  • Створюй флеш-картки під власні потреби, пиши питання та відповіді своїми словами. Те що, зрозуміле та близьке тобі, запам’ятається краще.
  • Додавай до карток малюнки та схеми, адже візуальна інформація швидше відкладається в пам’яті.

Іванна Похиль, головний методист освітнього центру “Академіка”